Sunday, December 19, 2010

Roti Impit

haaaa..buat ape je tu..dah dinner blum??nk bukak tv..mls nk kuar bilik..haha..tetibe je ter ingat kt ROTI IMPIT..haaaa..geng2 perli aku suke makan roti impit..sya & mira + geng2 serawak dlm class suke makan roti impit..miss nurul pun suke jgk..

roti impit ni , impian si mira nk jual kt rafelsia dlu..mase time duk hostel..ahaks..kelakar kan impian ko mira..senang2, kite lepak kt r&r puncak alam (plaza satelit B) je makan..

ade 1 cite lawak ni..akak tu kene tipu dgn aku..aku ckp birthday aku..dah lah die tulis name aku gune mayonis..ehehhe..kelakar kan..xde lah kelakar sgt..ok lah nk makan nih..salam

ni lah rupe nye roti impit tu :-
bahaha..


2 comments:

  1. haha! kelaka weiii time ni
    aah mira ada impian nak bukak roti impit ni. hahahaahahahaha. nak tengok gak camne die jual roti impit tu.!

    ReplyDelete
  2. presentation 5 bintang..haha
    cantek :)

    ReplyDelete