Sunday, January 30, 2011

vol 2 pulak

haaa..time2 hujan nih tetibe aku mcm rajin plak..ade tetamu dtg uma puncak nih :- sedara/kwn time sekolah/bantal peluk/ saya perkenal kan :- ZAM AIDIL IQBAL
sedetik lebih 1

amek die kt PKNS td..sian..main ujan..dari uitm kedah tu..sory..not available dah..bahahaha..esk kite balik kg same2 ye..dah dah..smbung cite lg..

xtvt 4)
arnab yg lepas dah mati, SEDIHH :'( ..Beli lah arnab baru..kt meru..munir lah nih, rajin tgk www.mudah.com  ..aku pun belilah 2 budak kecit nih..wane putih mate merah nih jenis lion head..konon kepala die akan beso mcm SINGA..Aku name kan die SIMBA..Die jantan sebb ADE TELO KT BONTOT DIE..baahaha..lg sekor..hak tino..sebab muke die comel je & bibir merah..pakai liptik kot..baka ANGGORA..ingat nk letak name SYASYA lah..
makan ke bace surat kabo??


simba :)


syasya..TGH AEROBIC tuh
xtvt 5)
fuhh..mat..handsome :)


tgk HANTU KAK LIMAH...2X


Pegi jalan jalan ulang alik shah alam HARI HARI..alkisahnye, aku jd classrep lg sem nih..tp 2 subject je..dan dan kene anto fototat buku text kt shah alam..perfect binding uolss..ooppss..teckp..so hari2 muke aku kt JAYA JUSCO bukit rajah tu..smpai org pun dah kenal termasuk CLEANER..cett..tp x beli pape pun..just pegi je..ko ingt ko model jj ke man??ahaks


tgk wayang lagiiii


body guard aisya :)
hari2 pegi jj, smpai dah hafal dah ayat keramat nih : 
"PLEASE INSERT YOUR PARKING TICKET, PLEASE INSERT YOUR J CARC FOR DISCOUNT"

xtvt 6)
seoul garden??haa..ingat kt korea ke?slh tu..kt OU je..pakat punye pakat..nk pegi hari selase, lepas class..kul 4 terus shoot pegi OU..lepaskan hajat si penerima biasiswa JPA (jaga pinjaman along)..bahahahahahah..M.U.N.I.R & M.I.E.R.A..nk melanje kawan2..pade yg tertinggal tu..tuntut ke depa :p
dah makan..terjumpe abg saya nih :) hazri


bako dan makan


hehehe :)


fami n nadia..


apex n fadh :)






sedap nyeeeeeee..tgh2 tu tomyam


kami suke merah..merah itu ghairah
ni munir punye idea..so we all ikot aje lah..PAKAI BAJU MERAH bagai..pg sne + keding + fadh + apex..join sekali..best jgk..berpeluh "KITE BAKO KITE BAKO"(cite kak limah) segala hasil laut tu..



4 comments: